2010. február 18., csütörtök

1.fejezet

Na itt lenne az első fejezet :) Remélem tetszeni fog és elnyeri majd tetszéseteket. Légyszii íjratok komit mert így látom értelmének, hogy folytassam-e vagy ne.
Jó olvasást. Pussz Netty ^^

Is made to need this for me?

(Bella szemszöge)

A nevem Isabella Hartford. Nevem mindenhol ott van. Újságokon.. Tévében és már szó szerint a csapból is a nevem folyik. Ezt nem szimplán egoból mondom. Ez az igazság. Híres énekes és színésznő vagyok-mármint engem annak tartanak.
Szemem kék és hajam szőke.
Ha a lábamat kiteszem a házamból paparazzik hada lep el engem és meg se tudok tőlük mozdulni. Most is új filmem utolsó forgatására megyek. Aztán remélheőleg lesz egy kis szabadidőm.

Jelenleg New York-ban élek. Szüleim meghaltak. Ők jutattak el idáig engem-ezt próbálom észbe is tartani. De ennek nem mindig örültem. Óriási stresszel járt ez az egész.

Felveszem a napszemüvegemet és kiléptem az ajtón. A paparazzik már a ház előtt lesátrazva. Amint hallják az ajtó csukódását már fel kellnek és a fényképezőket kattogtatják. Sóhajtva beülök a kocsimba és kihajtok az útra.
Lesifotósok itt is utánam jönnek autójukkal. Miért vagyok én ilyen érdekes? Csak egy ember vagyok... Persze ezt ők nem így gondolják.
A jelző lámpa pirosat mutatott ezért megálltam. Hálelujá' a fotósok beértek ezért itt is fényképeznek. Próbáltam jó arcot vágni mert nem akartam, hogy az legyen a címlapon: Isabella Hartford a stressz szélén! Vajon meddig bírja még?
Ez részben igaz. De nem kell a nagyvilágnak is tudni erről.

A lámpa zöldre váltott majd elhajtottam egyenesen a stúdióba. Ma még egy romantikus jelenetet is veszünk. Pont ehhez van kedvem. Ráadásul a szerkesztők és a producerek minden áron azt akarják, hogy jöjjünk össze filmbeli partneremmel mert ez jót fog tenni a filmnek.
Beperelhetnek vagy vehetnek le a fizetésembõl amit kapok a filmért de nem fogok össze állni, John Straker-rel. Igaz helyes pasi. De neki minden lány csak egy játékszer. Én nem akarok az Ő játéka lenni.

Kiszálltam a kocsiból a testőrök már jöttek, hogy védjenek engem és bevezettek a stúdióba. Már mindenki ott volt. Megint késtem. Oké... nyugi Bella. Nem érdekel!
-Isabella menjen a smink szobába majd öltözzön át!-mondta el a programot Katie. Katie egy nagyon kedves lány volt. Mindig mosolygott és tényleg nagyon rendes is volt.
-Rendben-mosolyogtam rá és oda mentem ahova kérte.
Leültem a smink asztal elé és nem sokára jött Clarie is-a sminkesem.
-Hogy vagy Isabella?-jött oda.
-Uh...-temettem tenyerembe az arcomat.
-Mi történt?-guggolt le mellém. Ránéztem.
-Nem fogom én ezt sokáig bírni... Ha ennek a filmnek vége! Pihennem kell... Idegroncs leszek/vagyok-nevettem kétségbeesve.
-Minden rendbe lesz...-tette kezét a vállamra-De most kezdjünk neki a sminkelésnek mert engem viszont ki fognak nyírni-vigyorgott.
-Persze-próbáltam elmosolyodni. Valamennyire ez sikerült is- az a jó ha színész vagy... Az embereknek szemrebbenés nélkül tutsz hazudni. Igaz én nem szoktam csak akkor ha nem akarok senkit se megbántani.

***

-És vége a forgatásnak!-szólalt meg a producer. Fel lélegeztem és már indultam is az öltöző felé. Valaki megragadta a karomat. John...
-Isabella! Ma nem jönnél el velem randizni?-nézett rám. Sok kiscsaj- ahogy olvastam elolvad a szemeitől. Na én nem! Azt hiszi, hogy lehidalok előtte? Azt várhatod kis apám.
-Sajnálom,de nem-mondtam udvariasan. Ami elég nehezen ment.
-Miért?-kérdezte.
-Nem szeretek taplókkal lógni-küldtem felé egy bájos vigyort. Voltak már barátaim. De Ők is olyanok voltak, mint John. Kihasználtak engem, hogy híres vagyok, hogy minden jó buliba meghívnak engem és szereztek maguknak hírnevet. Akkor már ennyit értem nekik. Remélem boldogok-fortyogtam magamban.
-Ezt meg fogod bánni-mutatott rám.
-Mit fogsz csinálni? Beperelsz mert nem mentem el randizni? Oh... Bocs, te vagy John Straker. Te mindent megtehetsz nem igaz? Ezzel benne lehetsz a rekordok könyvébe. Az első pasi aki beperel valakit mivel nem ment el vele randizni-mondtam neki. Szeme össze szűkült biztos nem sokan mondanak nemet a nagy: John Straker-nek- Sok sikert hozzá-vigyorogtam.

Kirántottam karomat a szorításából és méltóság teljesen elvonultam onnan.
-Holnap lesz egy party, hogy vége a filmnek!-jött szembe velem Katy.
-Nem lenne baj ha nem jönnék el? Most tényleg ki vagyok merülve. És az a szemét John is felhúzta az agyamat!-morgolódtam.
-Nem nem baj. Amúgy mit csinált veled?-kérdezte tapintatosan.
-Elhívott randira. Én nemet mondtam neki és most azon tűnödik, hogy hogyan fog bosszút állni-ráztam a fejemet.
-Ez borzasztó...
-Igen,de nem érdekel. Hazamegyek és pihenni fogok-mosolyogtam rá- Remélem még majd találkozunk. Jó veled beszélgetni majd össze futhatnánk.
-Az jó lenne-csillant fel a szeme.
-Rendben. De most megyek átöltözni. Szia!-azzal az öltözőbe mentem.

Felkapcsoltam a villanyt bezártam az ajtót mert a fotósok ide is képesek bejönni. Leültem az egyik székre és gondolkozni kezdtem. Hogy min? Azt én se tudom... Semmi normálisra nem jutottam...
Felálltam. Gyorsan felöltöztem.
Megnéztem magamat a tükörben. Mert elég gáz lenne ha hiányos öltözékben mennék ki az utcára.
-Ez így jó-leoltottam a lámpát.
Végig mentem a folyóson ahol belopódzsot néhány paparazzi.
-Isabella! Mit gondolsz filmbeli partneredről Josh Straker-ről?-tette fel az egyik a kérdést.
-Hogy egy tapló!-csúszott ki a számon de nem érdekelt.
-Miért mondja ezt?
-Nem szeretnék példát mondani-tettem fel a szemüvegemet.
Kivágódtam az ajtón ahol már több tucat fotós várt engem. Áttörtem magamat köztük és beszálltam a kocsimba. Már látom a holnapi címlapot amin beszámolnak, hogy mit gondolok Jonh-ról.

Bementem egy élelmiszer boltba. Vennem kellene valami ehető kaját is. Mindig csak a pizzán vagy valami egészségtelen ételen élek. Ez most vátozni fog!
Mostantól kezdődjön az egészséges életmód. Igaz, nem vagyok benne biztos, hogy be is tudom majd ezt tartani. De próba szerencse!

Leparkoltam a parkolóba és bementem a boltba. Elvettem egy bevásárló kocsit. Végig néztem a polcon a szemem megakadt valamin.
-70% gabonával... Ez biztosan egészséges-motyogtam magamba. Beledobtam a kosárba.
-Isabella Hartford?-kérdezte tőlem egy kedves kis hang. Arra fordultam amerre hallottam. Egy kislány állt ott.
-Igen-mosolyogtam rá.
-Kérhetek tőled egy autogramot?-kérdezte és elém nyújtott egy lapot, tollal.
-Persze-nem tudtam volna ellen állni egy ilyen kis tüneménynek. Elvettem tőle a lapot és a tollat majd aláírtam neki.

-Tessék-adtam neki vissza. Udvariasan megköszönte majd odament az anyukájához aki mosolyogva várta őt. Nem tudtam én se megállni, hogy ne küldjek felé egy mosolyt.
Tovább folytattam a vásárlást. Mindent beledobáltam a bevásároló kocsiba-volt köztük egy-két egészségtelen kaja is. De nem élhetek csak zöldségen.
A pénztárhoz mentem egy húsz év körüli pasi lehetett ott. Először elakadt a lélegzete majd észbe kapott amin csak elmosolyodtam.
-Ha... harmincnégy dollár lesz-dadogta.
Odanyomtam a kezébe a pénzt.
-Köszönöm-azzal tovább álltam.

A paparazzi had természetesen már ott várt engem. Nem foglalkoztam velük csak mentem az autómhoz.
Nem tudom a bevásárlós képekkel mit fognak kezdeni. De ha ez kell nekik.
Bepakoltam a szatyrokat a csomagtartóba. Majd beültem a kocsimba. A motort felpörgettem majd kihajtottam a parkolóból.
Szerencsére egyszer se kellet megállnom mert kifogtam a zöld övezetet és nem kaptam egy piros lámpát sem. Meg kezdett esteledni is ilyenkor meg már nem annyira nagy a forgalom.

Beálltam a garázsba. Kivettem a szatyrokat nagy nehezen kinyitottam az ajtót és ledoptam azokat a konyhába.
Elővettem belőle a szükséges dolgokat ami kell nekem a vacsorához és elkezdtem megcsinálni.
Ez egy sima saláta volt ami nem tartott sok ideig. Beleraktam egy tálba majd bevonultam a nappaliba és bekapcsoltam a tévét.
Semmi normális nem volt benne,de aztán megláttam magamat egy képen. Majd a pasi rólam kezd el beszélni.

-Vajon mi fog történni Isabella Hartford-dal? Tizenhétéves létére tudja majd kezelni az életét?-tette fel a kérdéseket.
-Semmi... És valószínüleg nem-válaszoltam a kérdésére.
-Ez a videó ma délután készült amin John Straker-ről beszél.

-Isabella! Mit gondolsz filmbeli partneredről Josh Straker-ről?-tette fel az egyik a kérdést.
-Hogy egy tapló!
-Miért mondja ezt?
-Nem szeretnék példát mondani-azzal feltettem a szemüvegemet.

-Vajon tényleg igazat mond? És John a lányok bálványa még se olyan jó fiú?
-Igen igazat mond és nem a bálványa!-morogtam. Úristen... A tévével komunikálok.
Megcsörrent a telefon a zsebembe.
-Halló?-szóltam bele.
-Hogy nyilatkozhattál így rólam?-kérdezte hisztrérikusan John.
-Én csak az igazat mondtam...-mondtam neki-Ne aggódj! Az imidzsed már így is a nullán van. És ott is marad.
-Ugye tudod, hogy a producer ezt nem fogja megállni szó nélkül!- fenyegetett.
-Aha, de nem érdekel. Szabad világot élünk!-azzal kinyomtam. Megint csörgött.

-Halló...-hangom kezdett ideges lenni.
-Isabella Hartford!-a producer.
-Tudod néztem a tévét és láttam, hogy nyilatkoztál!
-És is láttam-feleseltem vissza neki.
-Ez tudod mennyibe kerül nekem? Ezzel a nyilatkozásoddal sok embert veszítettem és a film sikere is lejjebb ment!
-Én,csak az igazat mondtam! És ha megbocsátasz! Most megyek- most kikapcsoltam a telefont.
Ne hívogassanak!
-Ajj.. az étvágyam is elment!-morogtam a tálat az asztalra tettem és felmentem a fürdőszobába.
Kutatni kezdtem az egyik polcon.
Kiesett egy barna haj festék.
-Hogy kerül ez ide? Nem is volt ilyenem...-bár lehet. Mostanában sok mindenre nem emlékszek szóval már meg se lepődök!

Barna hajfesték... És ha Isabella Hartford nem lenne többé szőke? Hanem barna?
Kutattam még. Barna kontak lencse.
-Zseni vagyok!-vigyorogtam el.
Betettem és már nem is magamat láttam. Ez a kis eszköz mennyit változtatott rajtam! És akkor ha... befestem a hajamat? Nincs többé Isabella.
Új életet fogok kezdeni.

***

Miután elolvastam a leírást. Megcsináltam a hajamat. Vagyis befestettem. A törölköző még mindig rajta volt nem mertem megnézni. Féltem,hogy borzasztó lett.
-De egyszer úgy is le kell vennem...-azzal lerántottam a leplet.
Megkövülten néztem a tükröt ahol egy teljesen más lány volt. De nem rossz! Sőt. Még tetszik is.
Megszárítottam a hajamat. Már nem a szőke Isabella vagyok.

Hanem a barna Bella Swan. Igen, ez a név jó lesz-elvigyorodtam. Most már csak egy helyet kell keresnem...
Forks! Anyuéknak van ott egy házuk és azt hiszem be is van rendezve! Tökéletes lesz.
El kell intéznem még az utat Forks-ba. De mi lesz az út levéllel? Azon is Isabella Hatford van. De hátha nem köpnek be... Egy próbát mégis meg ér!
Lementem a telefonomért és el is intéztem a repülő jegyeket.
Minden meg van. És most már csak az van hátra, hogy új életet kezdjek Bella Swan néven.

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszik az új történeted!
    Alig várom a folytatást!!!

    VálaszTörlés
  2. Szia,Netty!
    Nekem nagyon tetszik az új törid,folytasd,kérlek!Már most kíváncsi vagyok!
    pux:Đ

    VálaszTörlés
  3. nekem is tetszik ;)
    mikor lesz friss? :$:$

    VálaszTörlés
  4. nagyon super várom a kövit!!!! pussy

    VálaszTörlés